براساس عکس های جدیدی که از آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو منتشر شده است، نمایشگر تمام‌ صفحه‌ و دوربین سلفی باز شونده آن‌ ها مشاهده می‌شود

 

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو اول مرداد (برابر با 23 ژانویه) در رویدادی رسمی رونمایی شوند. رندر های رسمی هر دو گوشی هوشمند جدید، اندکی مشخصاتی را که به‌صورت غیررسمی درباره‌ی آن‌ ها مطرح شده بود تأیید می‌کند.

 

آنر ۹ ایکس پرو با ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و آنر ۹ X با ظرفیت رم ۶ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی  به بازار ارائه خواهد شد. چنین مشخصاتی برای گوشی هوشمند پایین ‌رده درقابل توجه  است و عرضه‌ی نسخه‌ی پرو این دستگاه برای کاربرانی مناسب خواهد بود که به خرید دستگاهی با قیمت گران‌تر تمایل دارند. انتظار می‌رود آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو و آنر بند ۵ در اول مردادماه در کشور چین معرفی شوند.

 

رندرهای MySmartPrice نشان می‌‌دهد باید منتظر معرفی گوشی‌های هوشمند آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو با نمایشگر لبه‌ به ‌لبه و بدون بریدگی بالای نمایشگر برای دوربین سلفی باشیم. رندرهای جدیدی که از این دو گوشی هوشمند ‌اشتراک گذاشته شده است، که در گذشته فاش شده را تایید میکند.

 

با توجه به تصاویر منتشرشده، انتظار می‌رود هر دو گوشی هوشمند جدید از دوربین کشویی سلفی بهره ببرند و با قاب گلس و فلزی به بازار عرضه شوند. طبق این تصاویر، تنها تفاوت شاخص دو دستگاه، دوربین پنل پشتی آن‌ها است. انتظار می‌رود آنر ۹ ایکس پرو با دوربین سه‌ گانه و آنر ۹ ایکس با دوربین دوگانه در پنل پشتی عرضه به بازار شوند.

 

گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس با دوربین دوگانه‌ی ۴۸ و ۲ مگا پیکسلی در پشت و گوشی هوشمند آنر ۹ ایکس پرو با دوربین سه‌گانه‌ی ۴۸ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی معرفی خواهند شد. آنر ۹ ایکس پرو از نمایشگر ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن Full HD+ و آنر ۹ ایکس از نمایشگر کمی کوچک‌تر ولی با همان رزولوشن بهره می‌برد. هر دو دستگاه با باتری ۳,۹۰۰ میلی‌آمپر بر ‌ساعتی و با بهره‌مندی از تراشه‌ی کرین ۸۱۰ های ‌سیلیکون به بازار عرضه می شوند

 

همان‌ طورکه در عکس های  مربوط به آنر ۹ ایکس پرو مشاهده می شود، پنل پشتی دستگاه  طراحی ‌اش به‌گونه‌ای است که تصویری از حرف X را نمایش می ‌دهد . پیش‌تر، طراحی‌ های این‌ چنینی را در گوشی هوشمند آنر ۲۰نیز دیده بودیم.

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید