بسیاری از مخاطبان اینترنت و جستجو گران خدمات، دوست دارند با دریافت اطلاعات کامل و مقایسه خدمات شرکتهای مختلف بهترین شرکت را جهت کار انتخاب نمایند؛ لذا سایت های دایرکتوری و مرجع در هر زمینه کاری می تواند راهگشای نیاز مخاطبان باشد

طراحی سایت دایرکتوری و طراحی سایت بانکهای اطلاعاتی می بایست بصورت کاملاً اختصاصی و داینامیک اجرا گردد تا مدیران سایت بتوانند محتوای ساخت یافته ای را در اختیار کاربران سایت قرار دهند.

پاساوان تجربه زیادی در زمینه اجرای تخصصی سایت های دایرکتوری، دارد و با آنالیز کامل نیازهای مخاطبان هر سایت و استراتژی های مدیران سایتها بهترین ساختار و امکانات سایت را برای مشتریان خود پیاده سازی می نماید.

ایجاد بانکهای اطلاعاتی مورد نیاز و برنامه نویسی وب بصورت کاملاً اختصاصی برای مشتریان می تواند یکی از نقاط قوت سایت دایرکتوری در ارائه بهتر اطلاعات و نمایش بدون اشکال اطلاعات در داده های بالا باشد که پاساوان با بهره گیری از نیروی های متخصص خود در زمینه برنامه نویسی سایت این نیاز مشتریان خود را به بهترین نحو اجرا می نماید.

از دیگر نکات مهم در طراحی سایت دایرکتوری قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو با کلمات کلیدی مختلف می باشد که پاساوان با بهینه سازی کاملاً اصولی، سایتهای فوق را با مجموعه ای از کلمات کلیدی در رتبه های بالا موتورهای جستجو قرار می دهد.